نگار هستم مدرس زبان انگلیسی

حدود 10 سال است که بطور حرفه ای زبان تدریس می کنم. این وبلاگ ایجاد کردم تا با زبان آموزان تجربیات یادگیری زبانم را به اشتراک بگذارم.
اگر از مطالب وبلاگم خوشتان اومد می توانید وبلاگ را به دوستان را معرفی کنید.

کلمات کلیدی

آزمون دولینگو

منابع آموزش سریع زبان آلمانی

معرفی کتاب برای یادگیری زبان آلمانی

راهنمای خرید کتاب زبان آلمانی

خرید کتاب زبان آلمانی

خرید کتاب آموزش آلمانی

بهترین منابع زبان آلمانی

آموزش سریع زبان آلمانی

کتاب ریدینگ آیلتس

منابع ریدینگ آیلتس

ریدینگ آیلتس

بهترین کتاب برای ریدینگ آیلتس

برای ریدینگ آیلتس چی بخوانیم

کتاب 4000 واژه ضروری در زبان انگلیسی

پاسخ نامه کتاب 4000 essential english words

ورک بود کتاب 4000 essential english words

دانلود کتاب 4000 essential english words ویرایش دوم

دانلود کتاب 4000 essential english words با ترجمه فارسی – جلد اول

دانلود فایل صوتی 4000 لغت ضروری انگلیسی

دانلود رایگان کتاب 4000 واژه با ترجمه فارسی pdf

دانلود رایگان کتاب 4000 essential english words ویرایش دوم

خرید کتاب 4000 essential english words

تمرینات کتاب 4000 essential english words

پاسخ نامه کتاب Cambridge 15

ورک بوک کتاب Cambridge 15

فایل صوتی کمبریج 15

دانلود کمبریج 15 جنرال

دانلود کمبریج 15 آکادمیک

دانلود pdf کتاب کمبریج 15

تمرینات کتاب Cambridge 15

  • ۰
  • ۰

بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه و برای ادامه تحصیل تصمیم گرفتم به کانادا مهاجرت کنم. رشته دلخواهم رو در دانشگاه مورد نظرم  پیدا کردم و مکاتبات اولیه رو انجام دادم.

در جواب ایمیل هام اونا ازم مدرک تاییدیه دانش زبان انگلیسی خواستند. با یکمی تحقیق و بدلیل اینکه سطح زبان انگلیسی قابل قبولی هم داشتم شناخته شده ترین راه رو انتخاب کردم و  تصمیم گرفتم در امتحان آیلتس شرکت کنم.

اجرایی شدن تصمیم من همزمان شد با شیوع ویروس کرونا و کنسل شدن همه امتحانات بین المللی و از اون طرف گرون شدن دلار و افزایش قیمت شرکت در آزمون آیلتس به پول ما. اما من نمیتونستم از رویاهام دست بکشم به همین دلیل شروع کردم دنبال یک راه حل جایگزین گشتن و با کمی جستجو در اینترنت متوجه شدم که میتونم برای مهاجرت تحصیلی به کانادا از مدرک آزمون دولینگو استفاده کنم.

اگر بتونم در دولینگو نمره ۱۲۰ بگیرم تقریبا میشه معادل نمره ۷ آیلتس و  اتفاقا مورد تایید دانشگاه مورد نظر من هم هست و از لحاظ هزینه ای بسیار بسیار از آیلتس ارزون تره و فقط ۴۹ دلاره و براحتی در ایران‌میتونم کارهای ثبت نام و پرداخت پولش به ریال رو با کارمزد خیلی کم انجام بدم  و بدون ترس از کرونا گرفتن در این ازمون آنلاین شرکت کنم.

مقایسه قیمت آزمون دولینگو با آزمون تافل و آیلتس

آزمون دولینگو فقط 49 دلار برای شما هزینه دارد با احتساب دلار 20 هزار تومان هزینه آزمون 980 هزار تومان می شود. این مبلغ در مقایسه با آزمون های بین الملی مثل آیلتس و تافل یک پنجم است.
بنظرم کسانی که به دنبال مهاجرت هستند و می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی بکنند آزمون دولینگو به دلیل قیمت پایین اش نسبت به سایر آزمون های زبان انگلیسی کمتر است.

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی